Статті

24-02-2020


ПРЕДСТАВЛЯТИ КРАЇНУ У СВІТІ: МІСІЯ НОВОГО ВИНА ВІД АННИ ГОРКУН

 

Анна Горкун та її сімейна компанія«46Parallel Wine Group» розпочинає власну сторінку у глобальному винному путівнику з амбітною метою — яскраво позначити координати України на винній мапі світу. Місія — стати візитною карткою України у світовому виноробстві експортуючи 80% вина за кордон.

 

Лінійка нового вина України складається з вишуканого ексклюзивного бренду «46 Parallel™» та емоційно-демократичного «Apostrophe™». Для їх виготовлення узято найкращий український виноград, що росте на сорок шостій паралелі в Одеській, Миколаївській і Херсонській областях.

 

Над розробкою нових брендів працювала креативна агенція «TABASCO». Агенція провела глибоке дослідження світового та українського ринку вина, вивчила уподобання споживача й, застосовуючи сучасні ІТ-технології та методи нейромаркетингу, створила етикетку й упаковку.

 

Для виробництва кожної пляшки вина «46 Parallel Wine Group» залучено від 12 до 15 підприємств, кожне із яких є експертом у своїй справі, починаючи від виноградарських господарств-партнерів, завершуючи виробниками корка у Португалії. Компанія виробляє свої ігристі вина на виробничих потужностях «Одесавинпром» та тихі вина на заводі «Винтест», розташованих на Одещині.

 

Винороби «46 Parallel Wine Group» розробили дві колекції «46 Parallel™»: авторську «GRAND ADMIRAL» (менше 2800 пляшок тихого червоного) і лімітовану «EL CAPITAN» (35 000 пляшок білого та рожевого вина, 10000 ігристого брюту).

 

Ними ж було створено емоційне й доступне вино «Apostrophe™», класична колекція якого містить дванадцять видів тихого вина, чотири види ігристого та шість видів експортної лінійки «Prima Maria». Саме ця лінійка, що увібрала у себе найкращі методи виноробів «46 Parallel Wine Group», буде представляти Україну у світі.

 

Анна Горкун, СEO та Засновниця 46 Parallel Wine Group: «Бізнес-модель нашого сімейного винного дому побудована таким чином, щоб розвивати українських виноградарів, гарантуючи їм стабільні закупівлі.

Операційна стратегія передбачає інтеграцію наших спеціалістів у процес виноградарства й виноробства, а також — інвестиції у дооснащення виробничих потужностей заводів-партнерів для забезпечення нашого спільного розвитку та дотримання високої якості продукції. Я, як людина, яка присвятила значну частину свого професійного життя вину, прагну гарантувати його досконалість і пишатися його українським походженням, слідуючи місії бренду — стати візитною карткою України у світовому виноробстві».

 

Олександр Смірнов, Креативний Директор TABASCO: «Запускнового настільки амбіційного бренда є значним креативним викликом. Нам приємно працювати з командою, яку очолюють Анна та Тарас Горкун, з якими нас поєднують взаємоповага та багаторічна дружба».

 

 

Довідка:

46 Parallel Wine Group це сімейний український винний бізнес,створений

Анною та Тарасом Горкун у 2019 році, які залучили до розвитку цього проекту команду професійних виноробів, роботи яких відзначені чисельними нагородами на таких конкурсах, як «Drinks + Editors Choice», «Wine & Spirits Awards», «Professional Choice Awards» та креативну агенцію TABASCO переможця та лауреата міжнародних та українських конкурсів,володаря премії Effie Grand Prix.

  

Додаткова інформація:


Юлія Сіваченко

телефон:

+380 63 602 72 70

e-mail:

julia.sivachenko@zeleni.agency