- Головна
- Дошка оголошень
- Сільгосптехніка
- Каталог підприємств
- Ринок овочів та фруктів
- Статті
-
Зернобобові та олійні
-
Продукти харчування
- Наші партнери
- Контакти
ТМ СТОЖАР ПРОДОВЖУЄ ПОПУЛЯРИЗУВАТИ УКРАЇНСЬКУ КУХНЮ
Бренд взяв участь у головній гастрономічній події цього літа – UKRAINIAN GASTRO SHOW, яка відбулася 17 червня 2021 року.
«Українська кухня. Основа та інновації» – так звучить концепт цьогорічного Ukrainian Gastro Show, професійної події для шеф-кухарів, рестораторів і тих, хто цікавиться гастрономією. ТМ СТОЖАР цілком відповідає цій великій ідеї. Пропонований брендом широкий асортимент шеф-олій Стожар Fusion був уперше представлений на Ukrainian Gastro Show ще у 2020 році та отримав схвальні відгуки від професійних шеф-кухарів. Наразі колекція олій складається з чотирьох надзвичайно смачних купажів на основі горіхової, кунжутної, конопляної та гарбузової олій з натуральними добавками (базилік, часник, лимон, суміш перців, розмарин, орегано). Оригінальні поєднання корисних і духмяних інгредієнтів значно розширюють арсенал будь-якої кухні, і таким чином пропонують сучасний та інноваційний підхід до традиційних страв.
– Популяризуючи українську культуру, ми усі разом реалізовуємо велику спільну місію — зробити Україну найгостиннішою країною Європи до 2022 року, – наголосила Інна Тохтарова, керівник відділу маркетингу компанії KERNEL. – І ми щасливі знати, що інноваційні продукти Стожар Fusion розкривають потенціал української кухні, наближуючи нас до цієї мети. В свою чергу Ukrainian Gastro Show щороку забезпечує українській гастрономічній спільноті включеність до світового контексту. Нам приємно знову бути партнерами цієї грандіозної події!
Цю думку підтримує та поділяє також Андрій Скіпьян, Президент клубу готельєрів та рестораторів HOTELIERO та засновник Ukrainian Gastro Show.
– Мета події – відкрити людям новий досвід в українській кулінарній культурі та продовжити розвивати світ професійної української кулінарії. Ми прагнемо популяризувати свою традиційну кухню та формувати позитивне ставлення до неї в інших країнах. Це дуже важливо, а завдяки продукції ТМ СТОЖАР – зробити це набагато простіше!», – підкреслив він.
Довідка:
КERNEL — найбільший у світі виробник та експортер соняшникової олії, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. На частку компанії припадає близько 15% світового експорту соняшникової олії. Свою продукцію Kernel постачає до понад 80 країн. В Україні дистрибуція олії здійснюється під брендами «Щедрий Дар», «Стожар» і «Чумак».
HOTELIERO – клуб готельєрів та рестораторів, який об’єднує професіоналів індустрії гостинності для обміну досвідом і знаннями. Впродовж багатьох років компанія створює головні гастрономічні події, такі як Ukrainian Gastro Show, Creative Chefs Summit, Barometer International Bar Show, Blackfest, International Hospitality Awards та Ресторанна премія СІЛЬ.